Beszerzési vezető (Budapest)

Funkcionális terület: Logisztika
Munkakör típusa: Teljes munkaidő
Munkavégzés helye: Budapest (IV.) Megyeri út
Munkarend: Egy műszakos

Keressük új beszerzési vezető munkatársunkat a budapesti csapatunkba, aki a legalább 3 éves vezetői tapasztalata mellett rövid távon is képes megmutatni megoldáscentrikus működését! A munkavégzésed során szükséged lesz a feladatok elvégzéséhez olyan rendszerszintű gondolkodásra, amivel optimalizálni tudod a területed feladatait és erőforrásait. Sokszor és sokat fogsz kommunikálni más szervezeti egységek vezetőivel és beszállító partnereinkkel, ezért szükséged lesz a meggyőző, szakmailag és emberileg is kifogástalan kommunikációra. Mindehhez biztosítjuk neked a betanulás folyamatát, a vezetői támogatást és a visszajelzéseinket, hogy a lehető legjobbat hozhasd ki magadból!

Amit kínálunk

  • stabil és tőkeerős munkáltatói hátteret, ahol nem kell azon aggódnod, hogy megkapod-e a fizetésed az ígért időpontban;
  • folyamatos technológiai frissítést, géppark modernizálást, hogy a munkavégzésed is ilyen korszerű és hatékony legyen;
  • olyan bércsomagot, amiben az alapbéred mellett a szakértelmed és a hibamentes munkavégzésed is szerepet játszik;
  • teljes értékű főállású munkaviszonyt;
  • tervezett és támogatott betanulási programot, hogy a beilleszkedésed zökkenőmentes lehessen;
  • egészséges és biztonságos munkakörnyezetet, ahol csak a feladataidra kell koncentrálnod;
  • ha igényled, akkor mi megtámogatjuk az étkezésed, így 25% kedvezménnyel tudsz ebédet rendelni;

PLUSZ a pozícióhoz rendelt

  • céges autót
  • laptop használatot
  • céges mobilt

Amit kérünk a jelentkezésedhez

  • Beszerzési területen szerzett (minimum 3 éves) vezetői tapasztalat;
  • Logisztikai területen szerzett (legalább középfokú) végzettség;
  • Beszerzési, ellátási, és készletgazdálkodási területen szerzett minimum 3-5 éves szakmai tapasztalat;
  • Integrált vállalatirányítási rendszerben szerzett stabil felhasználói tapasztalat;
  • Érvényes B kategóriás jogosítvány;

Amit előnynek tekintünk:

  • Nyomda- és/vagy papíripari tapasztalat;
  • Kommunikációképes angol és/vagy német nyelvtudás;

Amik a feladataid lesznek:

  • A beszerzésért és üzemeltetésért felelős csapat vezetése;
  • Az alapanyagok, illetve a gyártási és üzemeltetési segédanyagok beszerzésének koordinálása, kontrollálása;
  • Az ajánlatkérések és tenderkiírások elkészítése, a szükséges egyeztetések megvalósítása;
  • A beérkezett ajánlatok és tenderanyagok értékelése, összehasonlító elemzések és döntéselőkészítő összefoglalók készítése a beszerzési szabályzat szerint;
  • A piaci változások nyomon követése;
  • A megállapodások és szerződések előkészítése;
  • Napi szintű kapcsolattartás a beszállítókkal;
  • A készletek rendszeres és teljes körű ellenőrzése (bevételezés, nyilvántartás, kiadás, feltöltés, leltározás, selejtezés);
  • A termelés teljes körű (alap- és segédanyag) ellátásának biztosítása, ezek nyilvántartása, nyomon követése;
  • A raktárkészlet optimalizálása;
  • Az alap-, félkész- és készáruk anyagmozgatásának biztosítása;
  • Az üzemeltetési terület (recepció, őrzés, takarítás, kertészet) irányítása.

A jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az 5 ajánlás álláskeresőknek! című bejegyzést, hogy javíthass az esélyeiden! Többet is megtudhatsz rólunk, ha megnézed a Prime Rate weboldalát, elolvasod a cégtörténetet bemutató cikkünket, vagy a videókkal gazdagon feltöltött Youtube csatornánkon is körülnézel!

JELENTKEZÉS

Kérjük minden adatot tölts ki!
A bruttó bérigényedet csak számokkal (más karakterek használata nélkül) írd be!

Maximum fájl méret: 8 MB. Engedélyezett fájl kiterjesztések: .pdf, .doc, .docx