Online Sales Koordinátor (Budapest)

Funkcionális terület: Marketing
Munkakör típusa: Megbízásos Teljes munkaidő
Munkavégzés helye: Budapest (IV.) Megyeri út Home Office
Munkarend: Egy műszakos

Ha már túl vagy azon, hogy juniorként folyamatosan adminisztrálj és kávét főzz, és érzed magadban a kereskedelmi véna lüktetését, akkor jelentkezz! Az Online Sales Koordinátor a marketing csapat tagjaként pre-sales tevékenységeket végez, online és hagyományos termékbemutatókat tart, és kezeli a kiemelt és VIP partnereket. A számunkra ideális jelölt igazi hunter-sales attitűddel és több éves direkt értékesítési gyakorlattal rendelkezik. Van tapasztalata webshop üzemeltetésben, és tudja mitől fognak megfelelően működni a dolgok. Ismeri a dörgést a munka világában, hiszen legalább öt éves munkatapasztalattal bír. Meglehet, hogy volt már egyéni vállalkozó, de a kiszámíthatóbb nagyvállalati környezet és egy kreatívan dolgozó csapat lehetősége csábítóbban hat rá. Nem fél megmutatni a vagányságát, de pontosan és jól méri fel mikor kell a megbízhatóságot és a precizitást előtérbe helyezni. Úgy gondoljuk, hogy szeret és tud tanulni, mert nálunk sok tanulás vár majd rá.

 

online-sales-koordinator

Amit kínálunk

  • egy stabil és tőkeerős munkáltatói hátteret, ahol nem kell azon aggódnod, hogy megkapod-e a fizetésed az ígért időpontban;
  • folyamatos technológiai frissítést, géppark modernizálást, hogy a munkavégzésed is ilyen korszerű és hatékony legyen;
  • olyan bércsomagot, amiben az alapbéred mellett a szakértelmed és a hibamentes munkavégzésed is szerepet játszik;
  • teljes értékű főállású munkaviszonyt;
  • tervezett és támogatott betanulási programot, hogy a beilleszkedésed zökkenőmentes lehessen;
  • egészséges és biztonságos munkakörnyezetet, ahol csak a feladataidra kell koncentrálnod;
  • ha igényled, akkor mi megtámogatjuk az étkezésed, így 25% kedvezménnyel tudsz ebédet rendelni;
  • hozzájárulunk a munkába járásodhoz akár a bérletedről, akár az üzemanyag költségedről van szó;
  • home office lehetőséget a betanulási időszakot követően;

Amik a feladataid lesznek

  • Pre-sales tevékenységek

    • potenciális célcsoportok felkutatása, megszólítása és az első vásárlásig történő koordinálása
    • online szolgáltatás prezentációk és hagyományos termékbemutatók megtartása
    • a kiemelt/VIP partnerek kiválasztása és akár bevonása a fejlesztésekbe, promóciókba
  • Az internetes vásárlók kiszolgálása

    • a vásárlókkal való közvetlen kapcsolattartás
    • a megrendelések támogatása és kezelése
    • ügyfélszolgálati feladatok ellátása (telefon, e-mail, admin felület)
  • A sales tevékenység monitorozása, statisztikák, riportok készítése
  • Alapvető piaci ismeretek figyelése, azok elemzése
  • A webshop fejlesztésében való közreműködés

Amit kérünk a jelentkezésedhez

  • Minimum 3 éves kereskedelmi, ügyfélszolgálati tapasztalat
  • Ügyfélközpontú gondolkodásmód, türelem és stressztűrés
  • Kreativitás, proaktívitás, jó problémamegoldó képesség
  • Önálló és felelősségteljes munkavégzés
  • Legalább középfokú végzettség és érettségi bizonyítvány
  • Kiváló írásbeli és szóbeli kommunikációs készség

Számítógépes ismeretek

  • Magas szintű felhasználói számítógépes ismeretek (webshop adminisztrátori gyakorlat, MS Office magabiztos használata, online platformok használatában való jártasság)
  • Vállalatirányítási rendszer(ek) felhasználói szintű ismerete

Előnyt jelent

  • Online marketing ismeretek (megszerzett 2-3 éves tapasztalat)
  • Marketing ügynökségi tapasztalat
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás (szóban és írásban)
  • Felsőfokú végzettség (nyomdaipari, gazdasági és/vagy marketing területen)

A jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az 5 ajánlás álláskeresőknek! című bejegyzést, hogy javíthass az esélyeiden! Többet is megtudhatsz rólunk, ha megnézed a Prime Rate weboldalát, elolvasod a cégtörténetet bemutató cikkünket, vagy a videókkal gazdagon feltöltött Youtube csatornánkon is körülnézel!

Erre a pozícióra már nem fogadunk jelentkezéseket.