Webshop koordinátor (Budapest)

Funkcionális terület: Marketing
Munkakör típusa: Megbízásos Teljes munkaidő
Munkavégzés helye: Budapest (IV.) Megyeri út Home Office
Munkarend: Egy műszakos

A Webshop koordinátor a marketing csapat tagjaként a web2print szolgáltatások üzemeltetését és fejlesztését végzi. A sablonok készítésétől a közvetlen ügyfélkapcsolati feladatokig széles skálán mozog a tevékenysége. A számunkra ideális jelölt szeret és tud tanulni, mert ebben a munkakörben sok tanulás vár rá. Van tapasztalata webshop üzemeltetésben, tudja mitől fognak igazán jól működni a dolgok. Munkájából sugárzik a szépérzék és a vizuális kultúra. Ismeri a dörgést a munka világában, hiszen legalább 5 éves munkatapasztalattal bír. Lehet, hogy volt már egyéni vállalkozó, de az alkalmazotti státusz és egy kreatív csapat lehetősége csábítóbban hat rá. Nem fél megmutatni a vagányságát, de pontosan és jól méri fel mikor kell a megbízhatóságot és a precizitást előtérbe helyezni.

Webshop koordinator

Amit kínálunk

  • egy stabil és tőkeerős munkáltatói hátteret, ahol nem kell azon aggódnod, hogy megkapod-e a fizetésed az ígért időpontban;
  • folyamatos technológiai frissítést, géppark modernizálást, hogy a munkavégzésed is ilyen korszerű és hatékony legyen;
  • olyan bércsomagot, amiben az alapbéred mellett a szakértelmed és a hibamentes munkavégzésed is szerepet játszik;
  • teljes értékű főállású munkaviszonyt;
  • tervezett és támogatott betanulási programot, hogy a beilleszkedésed zökkenőmentes lehessen;
  • egészséges és biztonságos munkakörnyezetet, ahol csak a feladataidra kell koncentrálnod;
  • ha igényled, akkor mi megtámogatjuk az étkezésed, így 25% kedvezménnyel tudsz ebédet rendelni;
  • hozzájárulunk a munkába járásodhoz akár a bérletedről, akár az üzemanyag költségedről van szó;
  • home office lehetőséget a betanulási időszakot követően;

Amik a feladataid lesznek

A webshop admin feladatok ellátása

  • új termékek és információk rögzítése a webshopban
  • termék sablonok és azok különböző mutációinak kialakítása
  • a webshop fejlesztésében való közreműködés
  • a webshop ügyfélszolgálati feladatainak ellátása (telefon, e-mail, admin felület)
  • a kiemelt/VIP partnerek kiválasztása és bevonása a fejlesztésekbe és promóciókba
  • előrendelések, akciók rögzítése, kezelése
  • alapvető piaci ismeretek figyelése, azok elemzése,
  • marketing tevékenység monitorozása, statisztikák, riportok készítése
  • kapcsolattartás külsős partnerekkel; pl. ügynökség, csomagszállító partner, stb.

Az internetes vásárlók kiszolgálása

  • a megrendelések kezelése
  • a vásárlókkal való közvetlen kapcsolattartás

Amit kérünk a jelentkezésedhez

  • Középfokú végzettség és érettségi bizonyítvány
  • Kiváló írásbeli és szóbeli kommunikációs készség
  • 2-3 éves kereskedelmi, ügyfélszolgálati tapasztalat
  • Erős kereskedelmi szemlélet
  • Ügyfélközpontú gondolkodásmód, türelem és stressztűrés
  • Kreativitás, proaktívitás, jó problémamegoldó képesség
  • Önálló és felelősségteljes munkavégzés

Számítógépes ismeretek

  • Magas szintű felhasználói számítógépes ismeretek (webshop adminisztrátori gyakorlat, MS Office magabiztos használata, online platformok használatában való jártasság)
  • Vállalatirányítási rendszer(ek) felhasználói szintű ismerete

Előnyt jelent

  • A Presta Shop alkalmazás szintű ismerete
  • Marketing ügynökségi tapasztalat
  • Online marketing ismeretek (megszerzett 2-3 éves tapasztalat)
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás (szóban és írásban)
  • Felsőfokú végzettség (nyomdaipari, gazdasági és/vagy marketing területen)

A jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az 5 ajánlás álláskeresőknek! című bejegyzést, hogy javíthass az esélyeiden! Többet is megtudhatsz rólunk, ha megnézed a Prime Rate weboldalát, elolvasod a cégtörténetet bemutató cikkünket, vagy a videókkal gazdagon feltöltött Youtube csatornánkon is körülnézel!

JELENTKEZÉS

Engedélyezett fájl kiterjesztések: .pdf, .doc, .docx