A Webshop koordinátor a marketing csapat tagjaként a web2print szolgáltatások üzemeltetését és fejlesztését végzi. A sablonok készítésétől a közvetlen ügyfélkapcsolati feladatokig széles skálán mozog a tevékenysége. A számunkra ideális jelölt szeret és tud tanulni, mert ebben a munkakörben sok tanulás vár rá. Van tapasztalata webshop üzemeltetésben, tudja mitől fognak igazán jól működni a dolgok. Munkájából sugárzik a szépérzék és a vizuális kultúra. Ismeri a dörgést a munka világában, hiszen legalább 5 éves munkatapasztalattal bír. Lehet, hogy volt már egyéni vállalkozó, de az alkalmazotti státusz és egy kreatív csapat lehetősége csábítóbban hat rá. Nem fél megmutatni a vagányságát, de pontosan és jól méri fel mikor kell a megbízhatóságot és a precizitást előtérbe helyezni.

Amit kínálunk
- egy stabil és tőkeerős munkáltatói hátteret, ahol nem kell azon aggódnod, hogy megkapod-e a fizetésed az ígért időpontban;
- folyamatos technológiai frissítést, géppark modernizálást, hogy a munkavégzésed is ilyen korszerű és hatékony legyen;
- olyan bércsomagot, amiben az alapbéred mellett a szakértelmed és a hibamentes munkavégzésed is szerepet játszik;
- teljes értékű főállású munkaviszonyt;
- tervezett és támogatott betanulási programot, hogy a beilleszkedésed zökkenőmentes lehessen;
- egészséges és biztonságos munkakörnyezetet, ahol csak a feladataidra kell koncentrálnod;
- ha igényled, akkor mi megtámogatjuk az étkezésed, így 25% kedvezménnyel tudsz ebédet rendelni;
- hozzájárulunk a munkába járásodhoz akár a bérletedről, akár az üzemanyag költségedről van szó;
- home office lehetőséget a betanulási időszakot követően;
Amik a feladataid lesznek
A webshop admin feladatok ellátása
- új termékek és információk rögzítése a webshopban
- termék sablonok és azok különböző mutációinak kialakítása
- a webshop fejlesztésében való közreműködés
- a webshop ügyfélszolgálati feladatainak ellátása (telefon, e-mail, admin felület)
- a kiemelt/VIP partnerek kiválasztása és bevonása a fejlesztésekbe és promóciókba
- előrendelések, akciók rögzítése, kezelése
- alapvető piaci ismeretek figyelése, azok elemzése,
- marketing tevékenység monitorozása, statisztikák, riportok készítése
- kapcsolattartás külsős partnerekkel; pl. ügynökség, csomagszállító partner, stb.
Az internetes vásárlók kiszolgálása
- a megrendelések kezelése
- a vásárlókkal való közvetlen kapcsolattartás
Amit kérünk a jelentkezésedhez
- Középfokú végzettség és érettségi bizonyítvány
- Kiváló írásbeli és szóbeli kommunikációs készség
- 2-3 éves kereskedelmi, ügyfélszolgálati tapasztalat
- Erős kereskedelmi szemlélet
- Ügyfélközpontú gondolkodásmód, türelem és stressztűrés
- Kreativitás, proaktívitás, jó problémamegoldó képesség
- Önálló és felelősségteljes munkavégzés
Számítógépes ismeretek
- Magas szintű felhasználói számítógépes ismeretek (webshop adminisztrátori gyakorlat, MS Office magabiztos használata, online platformok használatában való jártasság)
- Vállalatirányítási rendszer(ek) felhasználói szintű ismerete
Előnyt jelent
- A Presta Shop alkalmazás szintű ismerete
- Marketing ügynökségi tapasztalat
- Online marketing ismeretek (megszerzett 2-3 éves tapasztalat)
- Tárgyalóképes angol nyelvtudás (szóban és írásban)
- Felsőfokú végzettség (nyomdaipari, gazdasági és/vagy marketing területen)
A jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az 5 ajánlás álláskeresőknek! című bejegyzést, hogy javíthass az esélyeiden! Többet is megtudhatsz rólunk, ha megnézed a Prime Rate weboldalát, elolvasod a cégtörténetet bemutató cikkünket, vagy a videókkal gazdagon feltöltött Youtube csatornánkon is körülnézel!